Oldalak

2010. október 16., szombat

Ignis hátsó gumibak cseréje

A mai napom fájdalmasan kezdődött. Nagyon fájdalmasan. 

Említettem még korábban a szerelőmnek, hogy ha meg van pakolva a kocsi, vagy ha négyen ülünk benn, akkor egy-egy gödörnél valami nagyot koppan hátul.
Mondta, hogy igen, ez több Ignis-nél is előfordul (mondhatnánk „betegsége”) és
úgy lehet orvosolni, hogy a 4x4-es változatok ütközőjére kell cserélni. (Ezek mentek többek közt svájcba is Subaru Justy néven.)
Hát mondom jól van cseréljük ki. Gondoltam apróságról lévén szó, pár száz forintos cucc.
Hát mikor a számlát kinyomtatták, majdnem padlót fogtam. Mi a rosseb kerül majd 17.000.- forintba két kis gumidarabon? (ebből a hivatalos munkadíj bruttó 3438.- Ft. volt)
Mondanom sem kell, hogy ha ezt tudom, biztos nem kérem.
Végül is nem a szerelőt hibáztatom, nekem kellett volna megkérdeznem az árát előre. :-(

Egyébként erről van szó:
DSC_6188

 Ez a beépített új darab:
DSC_6189

Cikkszáma:
DSC_6190


Itt pedig a beépítés közbeni képek:

DSC_6191 DSC_6193


2010.10.30.
Megtörtént a főpróba is. :-)
Elmentünk bevásárolni. A kocsiban 3 fő utazott, és telipakoltuk a csomagtartót is teljesen.
Volt bent 2 láda sör (ez csak a súly miatt kellett :-))) ), mosópor, üdítők, szóval elég rendesen le volt terhelve a gép.
Így utólag azt mondom, maximálisan elégedett vagyok vele, mert egyrészt nem koppan mikor átmegyek egy vasúti átjárón megpakolva, valamint teljesen másképp viselkedik az úton is.

Ha esetleg valakinek kellenek a képek nagyobb méretben, akkor kérésre szívesen elküldöm.

0 megjegyzés: