Oldalak

2010. október 27., szerda

Egy kis humor...

Egy férfi bemegy a tetováló szalonba, majd közli a mesterrel, hogy egy szép, piros Ferrárit szeretne a farkára tetoválltatni.
-Rendben. -mondja a mester és elkezdi rajzolni az autót. Igazítja, szinezi majd így szól:

-Uram, nem akarja a kedves feleségét is behozni hozzám? Hogy teljes legyen a kép,neki meg csinálhatnék egy csinos kis garázst, és ha haza megy biztosan betud majd parkolni a Ferrárival.
A férfi meghökkenve mondja:
-Na de mit képzel?! Én meleg vagyok és ezt sértésnek veszem!
Elkezd hebegni a mester: -Jajjajj! Elnézést kérek! Nem akartam megsérteni.
Csinálja tovább a kocsit, majd így szól a végén:
-Uram ez nagyon jól sikerült! Esetleg nem kíván egy traktort csináltatni a zacsira?
-Traktort?!
-Persze. Ha elakad a Ferrárival a szarban, legyen mivel kihúzni.

Egy katolikus pap,egy protestáns lelkész és egy rabbi vitatkoznak,hogy melyikük a jobb hittérítő.A vita végén elhatározzák,hogy egy döntő próbát tesznek,az a jobb hittérítő,aki egy medvét megtérít a saját vallására.
Két nap múlva a katolikus pap hívja a másik kettőt a templomkertbe,ahol ott a medve.
-Elmentem az erdőbe,rátaláltam a medvére.Mikor észre vett,morogva elindult felém,én elkezdtem neki felolvasni a Bibliából.Ettől lehiggadt,körbe szimatolt.Én behintettem szenteltvízzel,ettől teljesen megszelidült,így haza is hoztam.
Három nap múlva hívja a protestáns lelkész a másik kettőt.Amikor belépnek az imaházba,ott egy medve és hallgatja a zsoltárokat.
-Én is kerestem egy medvét az erdőben.Az meg akart támadni,erre én nem mozdultam,hanem az égre néztem és elkezdtem zsoltárokat énekelni.Erre lefeküdt a lábam elé és úgy hallgatta az énekem.Utána hazáig követett,azóta itt él az imaházban.
Egy hét múlva a helyi kórház orvosa telefonál a papnak és a lelkésznek,hogy sürgősen látogassák meg a rabbit.A kórházba érve látják a rabbit,amint eszméletlenül feszik az ágyon mindene be van kötve,keze-lába gipszben van és egyszerre három infúziót kap.Hosszú ideig állnak az ágyánál,mire felébred és erőtlen hangon suttogja:
-Hát igen...a medve...azt hiszem...talán mégsem volt jó ötlet a körülmetéléssel kezdeni...

Javában tart már a szilveszteri buli, megy a zene, tánc, miegymás.
Egy srác odamegy egy már jóideje egyedül ücsörgő lányhoz:
- Szia, Veled nem táncol senki?
- Nem...
- Akkor feltennéd a virslit főni?

Három alkoholista fekszik az árokparton.
Az egyik eltüsszenti magát.
Mire a másik:
- Egészségedre!
Erre a harmadik felkapja a fejét a kómából:
- Töltsetek nekem is!

Pistike rohan be a házba:
- Anyu! Anyu! Képzeld Józsi bácsi leesett a fáról, mert bééééna.
- Na de, kisfiam! Nem szabad ilyen csúnyákat mondani!
- De miért?! Ő is azt mondta, hogy ne rázzad te kis rohadék!

Egy fickó bemegy egy kocsmába és elkiáltja magát:
- Vodkát mindenkinek!
Hatalmas a lelkesedés a teremben, mindenki örül.
Ám amikor fizetni kéne, a fickó csak kisétál. A csapos utánamegy, és jól megveri.
Emberünk másnap megint betér a kocsmába és elkiáltja magát:
- Vodkát mindenkinek!
Majd ránéz a csaposra, és azt mondja:
- Te nem kapsz, mert ha iszol, verekszel.

0 megjegyzés: